Op deze pagina gaan we in op het opschalen van je Facebook en Instagram Ads. Als het goed is heb je de eerste Facebook / Instagram Ads gelanceerd en hebben die op zijn minst al aankopen opgeleverd of zijn zelfs al winstgevend.

Zo niet, dan is het goed om eerst nog even nieuwe strategieen te proberen om eerst sales te genereren voordat je echt gaat opschalen. Of wellicht is het product gewoon niet gewild en moet je een ander product kiezen. Als je wel al sales hebt dan super goed en laten we eens kijken hoe we dat verder kunnen gaan uitbreiden en opschalen.

In onderstaande video gaat Joshua je uitleggen hoe je kunt opschalen van 300 euro naar 2500 euro per dag in maar 5 dagen. Dit kan je doen door zowel horizontaal op te schalen als verticaal op te schalen van je Facebook / Instagram Advertenties.

Onderstaande video laat Samuel zien hoe hij heeft opgeschaald naar 5000 euro per dag. Samuel bespreekt in zijn video 3 verschillende strategieen om verder op te schalen.

Zo gaat Samuel bijvoorbeeld in bij strategie 3 hoe je een CBO campagne kunt inzetten en voor je laten werken. Wij denken dat deze video je zeker verder kunt helpen bij het opschalen van je Facebook en Instagram Ads.

Gabriel heeft ook op dit gebied 2 super waardevolle video’s gemaakt. In de eerste video laat Gabriel zien hoe hij stap voor stap opschaalt met Facebook en Instagram Ads.

Hij laat net wat meer zien dan de rest wat voor criteria hij gebruikt en hoe hij dat inricht. Hij doet het ook weer net een beetje anders dan de rest waardoor het je extra mogelijkheden geeft om op te schalen. Er is niet 1 goede manier; er zijn meerdere wegen en jij moet degene vinden die voor jou het beste werkt.

Als je met Facebook Ads bezig houdt dan heb je ook zeker van Facebook CBO campagnes gehoord. CBO staat voor Campaign Budget Optimization en als je zulke campagnes gaat gebruiken dan zal Facebook zelf het budget gaan optimaliseren en uitgeven aan je ads.

Als je het goed in zet, kan dit super goed voor je werken maar als je het niet goed gebruikt kan het je ook veel geld kosten. Zaak dat je goed weet hoe het werkt en hoe je het beste kunt gebruiken voor je eigen business. Gabriel legt in onderstaande video uit hoe hij CBO campagnes gebruikt.

Het opschalen van Facebook / Instagram Ads via Lookalike Audiences (LAA) campagnes. Eigenlijk een stap die je sowieso moet doen als je wilt gaan opschalen. Lookalike Audiences is eigenlijk een soort van profiel die er gemaakt is van bijvoorbeeld de kopers op je website en Facebook zal kijken op basis van dit profiel wie hierop lijken.

Je maakt eigenlijk gebruik van de kracht van Facebook en laat het zichzelf optimaliseren. Gabriel legt je in onderstaande video uit hoe je dit kunt gebruiken en welke Lookalike Audiences je kunt aanmaken.

Mocht je nog Lookalike Audiences en Custom Audiences dan raden wij je aan om zeker nog even onderstaande video van Verum Ecom te bekijken. Ook hij neemt je mee wat de waarde hiervan is en hoe je dit het beste kunt gebruiken voor je dropship business. Gewoon puur extra waarde!

De laatste video hebben we toegevoegd mocht je nog meer willen weten over Facebook Adverteren en het opschalen hiervan. Natuurlijk ook een stuk herhaling maar ook hier zitten weer wat waardevolle elementen in die je voor je eigen business kunt gebruiken.

dropship academy cursus

Ontdek Hoe Je Een Succesvolle Dropshipping Business Opzet

Je krijgt toegang tot 100+ video’s met bijbehorende PDF’s, templates en cheatsheets die je 1-op-1 kunt kopiëren zodat je in een korte tijd je eerste online verkopen kunt maken.