Op de pagina gaan we in op conversie optimalisatie en het opzetten van funnels. Dit klinkt ingewikkeld maar dat valt uiteindelijk best mee. Voordat we mensen naar onze website gaan sturen moeten we onze website zo gaan inrichten dat we zoveel mogelijk bezoekers omzetten in klanten. Als je dit niet goed doet, dan is elke euro die je aan adverteren uitgeeft zonde geld.

Grootste fout die mensen maken is dat ze vooral maken wat ze zelf mooi vinden. Alleen wat jezelf mooi vindt, hoeft niet het beste te werken voor je bezoeker. Het is dus zaak om dit goed in je achterhoofd te houden; denk vanuit de klant! Wat wil je de klant vertellen? Welke pijnpunten haal je weg? Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we het gedrag zo kunnen beinvloeden dat ze overgaan tot een aankoop?

In onderstaande video geeft Joshua Kaats 5 gouden tips om je conversie te verhogen. Deze gouden tips kan je direct gebruiken voor je eigen webshop.

In bovenstaande video is Joshua vooral ingegaan op algemene aspecten van je website en de product pagina. Maar als we naar de funnel van je website kijken dan loopt deze van de homepage tot en met de betaalpagina. In onderstaande video geeft Joshua je een tips hoe je de checkout pagina’s kunt optimaliseren en hierdoor de drop-outs kunt reduceren.

Een andere manier hoe je de omzet kunt verhogen is om het gemiddelde aankoop bedrag te verhogen. Dus zonder extra advertentiekosten meer omzet draaien, dat is wat je wilt. In onderstaande video behandeld Joshua een case study hoe hij ervoor gezorgd heeft dat hij met precies dezelfde webshop en dezelfde advertentiekosten meer is gaan omzetten. Simpele toevoeging maar ontzettend waardevol.

dropship academy cursus

Ontdek Hoe Je Een Succesvolle Dropshipping Business Opzet

Je krijgt toegang tot 100+ video’s met bijbehorende PDF’s, templates en cheatsheets die je 1-op-1 kunt kopiëren zodat je in een korte tijd je eerste online verkopen kunt maken.

Ja, ik wil meer informatie